עד 900 אלף שקלים הנחה: הוכרזו הזוכים בהגרלת מחיר מטרה בשכונת נוף ירקון

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
154 זכאים שהשתתפו בהגרלת מחיר מטרה בשכונת נוף ירקון, זכו אתמול באפשרות לרכוש דירה בהנחות ענק, בהשוואה לשוק החופשי
צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

משרד הבינוי והשיכון פרסם את תוצאת הגרלה מספר 2317 בפרויקט מחיר מטרה ברובע נוף ירקון, שבונה חברת אי.אס.איי אבן הבונים בנייה בע"מ.

לפרויקט שכולל 192 דירות, 154 מהן מיועדות לזכאי משב"ש במסלול מחיר מטרה, ו-53 מתוכן מיועדות לבני המקום, נרשמו 31,756 משפחות וזוגות, בתקווה לזכייה בהגרלה שתאפשר להם לקנות דירה במחיר נמוך במאות אלפי שקלים ממחירי השוק החופשי. הביקוש הגבוה הוביל לסיכויי  זכייה נמוכים מאוד.

כך לדוגמה, במסלול הכללי בו הוגרלו 154 דירות, סיכויי הזכייה לנרשמים הסתכמו ב-1.65% בלבד. גם בקטגוריית "בני המקום" המיועדת לתושבי פתח תקווה – התחרות היתה גדולה:. 4,836 נרשמים התחרו על 53 דירות, וסיכוי הזכייה הסתכמו ב-0.9 אחוזים בלבד. הביקוש הגבוה מעיד על האטרקטיביות של התוכנית שמציעה דירות בהנחה "רשמית" של כ-300 אלף שקלים, אך בפועל, ההנחה גדולה הרבה יותר.

על פי תנאי המכרז של רשות מקרקעי ישראל, הדירות ימכרו בהנחה של 300 אלף שקלים ממחיר הדירה בשוק החופשי, לפי מחיר שומה למועד 31 בדצמבר 2020. בפועל, הדירה תוצע לזכאים במחיר הנמוך בכ-600 אלף ועד 900 אלף שקל משווי השוק הנוכחי.

הגרלה זו מצטרפת להגרלה קודמת שהתקיימה ברובע סירקין (נוף ירקון) במאי 2023 במסגרתה זכו 1,201 משפחות בהגרלת מחיר מטרה, בתשעה מתחמים שונים ברובע החדש של העיר. גם בהגרלה אשתקד הביקוש עלה על ההיצע.

לקריאה נוספת: עשרות אלפים השתתפו בהגרלת 'מחיר מטרה' ברובע סירקין

תגיות

כתבות נוספות

כביש "עוקף פתח תקווה" יוצא לדרך

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן