שווק בהצלחה מכרז לדיור להשכרה ברובע סירקין בפתח תקוה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
רשות מקרקעי ישראל וחברת ׳דירה להשכיר׳ הכריזו על שלושה זוכים במכרז לבניית 741 יח"ד, שישווקו כדירות להשכרה ארוכת טווח לזכאים. החברות הזוכות, י.ח דמרי, אקרו נדל"ן ורייסדור, ישלמו יחד 226 מיליון שקלים
דירה להשכיר הדמיה אול-אין-אול
פרויקט דירה להשכיר ברובע סירקין. הדמיה: אול-אין-אול

פרויקט ראשון לשכירות ארוכת טווח ברובע סירקין מערב שווק בהצלחה ליזמים. המכרז, בשטח של 30.6 דונם, כולל 741 יח"ד להשכרה לזכאים ל-20 שנה. 50% מסך יחידות הדיור להשכרה יושכרו במחיר מופחת של 20%.

המכרז חולק ל-3 מתחמים: מתחם של 228 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה, מתחם של 339 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה ומתחם של 174 יח"ד

במתחם הראשון זכתה חברת רייסדור והיא תבנה 228 יח"ד + מסחר ותעסוקה. החברה תשלם כ-71 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ.

חברת י.ח דמרי זכתה במתחם הגדול מבין השלושה והיא תבנה 339 יח"ד + מסחר ותעסוקה. החברה תשלם כ-118 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ. זהו הפרויקט הראשון של י.ח דמרי במסגרת דירה להשכיר.

קבוצת אקרו נדל״ן זכתה במתחם של 174 יח"ד בסכום של כ-37 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף ציין כי: ״אנו פועלים למתן מענה הוליסטי כאשר שכירות ארוכת טווח היא כלי חשוב במאבק להורדת מחירי הדיור, מחירי השכירות, וצמצום המחסור בדירות״.

דירה להשכיר הדמיה אול-אין-אול
פרויקט דירה להשכיר ברובע סירקין. הדמיה: אול-אין-אול

ענבל דוד, מנכ"לית ׳דירה להשכיר׳ הוסיפה: "ברכות לזוכים ולעיריית פתח תקוה על חלקם במהפכת הדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל. דירה להשכיר, יחד עם רמ״י, סיימו את שנת 2021 ו– 2022 עם היקפים שיווקים חסרי תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנחנו שמחים לפתוח את שנת 2023 עם אלפי יח"ד שבתהליך שיווק. הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון דיור הכרחי וחיוני גם בישראל, ובהינתן פתרון אטרקטיבי זה ומסה משמעותית של שיווקים, הוא מהווה וימשיך להוות אלטרנטיבה ראויה לציבור שוכרי הדירות בישראל במרכז ובערים באזורי הפריפריה. נמשיך לפעול גם ב-2023 להגדלת היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, על מנת לספק למשקי הבית הגרים בשכירות והכורעים תחת נטל עלויות המחייה, פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי בתנאים ובמחירים".

תגיות

כתבות נוספות

כביש "עוקף פתח תקווה" יוצא לדרך

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן