אושר תקציב לתכנון בית ספר ראשון ברובע נוף ירקון

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
עיריית פתח תקווה הקצתה, בישיבת המועצה שהתקיימה השבוע, תקציב של חצי מיליון שקלים לתכנון בית ספר ראשון בשכונת נוף ירקון. ראש העיר: "השכונה אמורה להתאכלס לקראת שנת 2027 לכן צריך לעבוד כבר על כל מוסדות הציבור"
פריסת מבני הציבור (בצבע חום) בשכונת נוף ירקון

כחלק מההיערכות להקמת רובע נוף ירקון, ראש העיר רמי גרינברג אישר בישיבת המליאה שהתקיימה השבוע, תקציב ראשוני עבור תכנון בית ספר חדש בסך 500 אלף שקלים. בית הספר יתן מענה לתושבי הרובע החדש שעתיד לקום במהלך השנים הקרובות. "השכונה אמורה להתאכלס לקראת שנת 2027 לכן צריך לעבוד כבר על כל מוסדות הציבור", הסביר גרינברג לחברי מועצת העיר.

רמי גרינברג בישיבת המליאה
רמי גרינברג: "השכונה אמורה להתאכלס לקראת שנת 2027"

עוד ציין גרינברג, כי העירייה ממשיכה לקדם את תכנון המרחב ברובע נוף ירקון, שיאפשר להעצים את השכונה ואת כל העיר, כולל שתי תחנות מטרו שעתידות לשרת את האזור, שדרוג מערך הדרכים והנגשת השכונה לצירים ראשיים, הקמת פארקים רחבי ידיים ומרחבים ירוקים, הקמת מתחמים קהילתיים, מרכזי מסחר וכלל הצרכים הציבוריים הנדרשים.

כזכור, בתחילת מאי 2024 ציין גרינברג כי "לאחרונה הסתיים שלב התכנון הקפדני של שכונת נוף ירקון החדשה, בו נלקחו בחשבון כלל המרכיבים הנדרשים לטובת הקמת שכונה בסטנדרט גבוה תוך העצמת העיר פתח תקווה בכללותה". הוא הוסיף כי "בקרוב יחלו העבודות לביצוע התשתיות בשכונת נוף ירקון החדשה אשר עתידה להכיל מגוון אפשרויות מסחר, פנאי ובילוי, לצד פארקים ושטחים ירוקים רחבי ידיים".

ברובע נוף ירקון, המוקם על שטח המחנה הצבאי לשעבר סירקין, מתוכננות שתי תוכניות עיקריות: סירקין מערב – בשטח התוכנית מתוכננות להיבנות כ-8,000 יחידות דיור, 300,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה בשני אזורי תעסוקה, בצפון ובדרום התוכנית, וכן לאורך חזיתות מסחריות של בנייני מגורים. סירקין מזרח – התוכנית כוללת 4,224 יחידות דיור, כ-67,000 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה וכ-142,000 מ"ר עבור מבני ציבור.

תגיות

כתבות נוספות

כביש "עוקף פתח תקווה" יוצא לדרך

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן